Cvičení pro ženy - Klub Slunečnice

Pilates balanc balony

Termín: každý čtvrtek 17:20 - 18:20 hodin
Cena: 130 Kč

Sestava cviků, která spojuje klasické rehabilitační cvičení a východní cvičební techniky. Prováděné převážně na podložce, využívá hmotnosti vlastního těla, čímž zpevňuje svalstvo, bez zvýšení jeho objemu. Cvičíte ve svém vlastním tempu, v rytmu dechu svého těla s důrazem na kvalitu provedení daného úkonu.

Zdravotní cvičení dle Mojžíšové, pilates

cvičení pro těhotné Praha 1

Termín: každé úterý 18:30 - 19:30 hodin
Cena: 140 Kč/osoba

Sestava cviků je vhodná při neplodnosti, po šestinedělí, při gynekologických obtížích, inkontinenci a pohybových problémech. Cvičení dle Mojžíšové nemá vedlejší účinky a příznivě ovlivňuje celkový zdravotní stav, v žádném případě však nenahrazuje naordinovanou léčbu a doporučujeme poradit se se svým lékařem o vhodnosti cvičení.

Jana Barešová

Jóga je pro mě cesta, která mi umožňuje neustále se rozvíjet ..
S jógou jsem se setkala asi před 15 lety v systému "Jóga v denním životě". Z počátku byla pro mě jóga hlavně fyzické cvičení, protažení zatuhlého, občas bolavého těla. Postupně jsem si uvědomila, že se cítím dobře nejen po fyzické stránce, ale že mám i více energie, jsem vyrovnanější, klidnější, radostnější, jiný je i můj přístup k životu. Začala jsem se o jógu a její filosofii zajímat hlouběji. Absolvovala jsem lektorský kurz u Českého svazu jógy, manželů Knaislových.

Ve svých cvičeních dávám přednost jemné a pomalé józe vycházející z hathajógy, nekladu důraz na přesné provedení pozice, s ohledem na fyziké možnosti cvičenců, z mého pohledu je důležitá pozornost ke svému dechu, jeho vědomé procítění v souladu se svým tělem, udržení pozornosti u sebe sama, zklidnění mysli, radosti, uvolnění .. Uvědomění, že cílem není výkon, ale vlastní pocit a prožitek, soulad v těle a mysli.

Mám ráda sestavu "Pozdrav Slunci". Praktikuji ji každé ráno, pokaždé když dokončím cítím se o mnoho lépe, procítím, prodýchám své tělo, nechávám vše v klidu v mém těle a mysli doznívat ..

Jóga

Termín: každá středa 17:00 - 18:00 hodin
cena: 150 Kč
Lektorka: Jana Barešová

Přidejte se k nám každou středu .. lekce jsou vedeny v duchu klasické Hatha jógy s prvky jógové terapie a Sivananda jógy, se kterou jsem se seznámila právě při mé návštěvě Indie. Během mých lekcí kladu velký důraz na správné dýchání a jeho propojení s jednotlivými ásanami ..

Lektorka Barbora Nováková, DiS

Diplomovaná porodní asistentka s 12ti letou praxí na porodních sálech v České Republice a Británii, nyní zaměstnána na jedné z nejvýznamějších klinik v Praze, v současné době na mateřské dovolené. Těším se na Vás.

Dno pánevní

cvičení pro těhotné Praha 1

Termín: každé úterý 16:30 - 17:30 hodin
cena: 140 Kč
Lektorka: Barbora Nováková, DiS

Pokud jste těhotná, nejlépe ve 2.trimestru, je to ideální čas na prozkoumávání těchto technik. Protože až přijde čas porodu, musíme vědět co a jak uvolnit, či následně po porodu zpevnit. Pokud je pánevní dno stažené, byť si toho nemusíme být vědomé, žena se při porodu “neotevře” a končí císařským řezem. Řadě žen naopak po přirozeném porodu zůstávají pánevní dna po zbytečně dlouhou dobu ochablá nebo se špatně vrací ke svému sexuálnímu životu.

Pánevní dno není jen mechanické těžiště lidského těla, ale také těžiště naší životní energie, vitality a životního projevu. Cvičení s pánevním dnem je základem všech východních cvičebních systémů jako je jóga, tao, tai či aj., kde se pomocí speciálních technik, dechu a vědomé schopnosti ovládat tyto svaly pracuje s jakoby pumpou k čerpání energie. Na lekcích se seznámíte s technikami vycházejícími ze Školy pánevního dna.

Petra Čabalová

Praktikuje jógu s přestávkami 10 let. V roce 2011 absolvovala roční kurz pro učitele kundalini jógy, zaštítěného Mezinárodní organizací Kundalini Research Institut (USA). Na svých lekcích se snaží vést a inspirovat lidi k tomu, aby nalezli a probudili svou vnitřní sílu, svobodu a skryté schopnosti.

Jemná jóga - cvičení i pro těhotné

Termín: každý čtvrtek 18:20 - 19:20 hodin
Cena: 150 Kč/osoba
Lektorka Petra Čabalová

Jemná jóga - nejen pro těhotné. Jemná jóga je pomalé a klidné cvičení se snadným, nenáročným průběhem. Lekce je plná protahovacích ásan, kdy se důraz klade na dech, správnost provedení, uvolnění a protažení zad a také obnovení zdraví celé páteře. Mezi pozice jsou zařazovány krátké pauzy pro zklidnění, kdy pozice doznívá a zvyšují se její účinky. Jemná jóga je velmi vhodná také pro těhotné ženy. Lehce a bez napětí budeme přecházet do pozic, abyste v nich našli, co potřebujete. Nenásilným způsobem si uvědomíte důležitost dechu a sílu přítomného okamžiku.

Další cvičení

Zumba

Termín: každou středu 19:00 - 20:00 hodin
Cena: 100 Kč
Lektorka Vlaďka Ptáčková - certifikovaná lektorka Zumby

Vhodné i pro začátečníky a pro všechny co se rádi hýbou v rytmu tance.

nahoru